حدیث ثقلین و امام زمان عج

حقیقت اسلام ، در ایمان است ، به دلیل آیه الیَوم اَکمَلتُ لَکُم دَینَکُم و اِ نَّما وَ لیُّکُم الله وَ رَسُولُهُ وَ اَلَّذینَ امَنُوا و امثال این ها . انسان عاقل ،متوجه می شود که نبی ، وصی میخواهد . وصایت تکویناً بقای نبوت است . بنده ندیده ام که کسی این گونه بگوید ، ولی حقیقت مطلب همین است که دلیل بر وجود بقیه الله (عج) در این زمان ، از ابتدای غیبت صغرا تا کنون ، همان روایت ثقلین است با ضمیمه ای که در آن است : « انّی تارکُ فیکُم الثِّقلَینَ کِتابَ الله و عِترَتی ..... سَالتُ رَبّی اَن یَجمَعَ بَینَهُما و ان لا یُفَرَّقَ بَینَهُما فَاستَجابَ لی » این روایت ، با ضمیمه ی « سَالتُ ربّی .... » دلیل بر این است که در هر جا و هر زمانی که قرآن است و ما مورٌ به ، به طوری که مر جع است ، حا لا یا صورتا ًیا واقعاً یا بعضاً یا تماماً ، هر جا که قرآن با شد ، شارح قرآن هم باید باشد ، وصی پیغمبر هم باید باشد ، یعنی ، بقاء خود صاحب قرآن که « ِانَّما یَعرِفُ القُرآنَ مَن خُو طِبَ به » خودش باید باشد . هر زمان که اسلام و قرآن است ، در همان زمان قائم و ولی و عالم به اسلام و شارح قرآن که خود خدا معین کرده است ، باید باشد . « لا یفرّق بینهما »! نمی شود قرآن باشد ولی شارح قرآن نباشد .! لذا در روایات اهل تسنن ، الی ماشاءِ الله ، مواردی را ملاحظه می کنیم که در مورد آیه شریف قرآن یا در مورد احکامی که آنان صادر کرده اند ، حضرات معصوم خصو صاً حضرت امیر (ع) ، آن ها را توضیح و تبیین کرده اند ، به طوری که اهل سنّت نقل کرده اند که عمر در هفتاد موضع گفته است :« لولا علی لهلک عمر » یا مثلاً زمانی که وجود مقدس رسول الله (ص) از دنیا رفت ، برادر ابوبکر آمد و گفت :« محمد لا یموت » . «پیامبر اکرم (ص) نمی میرد » ابوبکر برای اثبات مرگ پیامبر (ص) به این آیه شریفه « اَفَا ین ماتَ ا?َو قُتِلَ انقَلَبتُم عَلی ا?َعقا بِکُم » استلال کرد ، و حال این که این نکته را نفهمیده که «ان» در ایه شریفه قرآن «ان» شرطیه است و به این معنا نیست که پیامبر اسلام می میرد یا کشته می شود ، بلکه باید به این آیه شریفه قرآن « کُلُّ نَفسِ ذائِقَةُ المَوتِ » استلال می کرد . این آیه ف برای مرگ کلیه نفوس ، دلیل است ، نه آن آیه شریفه « افا ین مات..... » واقعاً آیا اینان شارح قرآن بودند؟! همین شارح بودن اهل بیت برای آیات شریفه قرآن که موارد از آنان را خود اهل تسنن نقل کرده اند ، دلیل قطعی بر ولایت و وصایت حضرات معصوم (ع) است . روایت ثقلین با آن ضمیمه ای که در آن است ، دلیل قطعی بر وجود امام زمان حّی الی زمان ظهور است ، نه این که بعداً موجود و متولد می شود? .