http://www.naghdnews.ir/userupload/uploads/1281717940.jpg

سپیده روز پانزدهم شعبان سال 255 ق می دمد. عطری آسمانی در فضا می پیچد و نرجس را دردی غریب فرا می گیرد. حکیمه، عمه امام حسن عسکری علیه السلام ، بی قرارْ به توصیه برادرزاده اش سوره قدر را زیر لب زمزمه می کند. نرجس در هاله ای از نور فرو می رود. صبح صادق می دمد. بوی بهشت فضای خانه امام حسن عسکری علیه السلام را عطرآگین می کند و طفلی پاک در روزی مقدس، جهان را غرق نور و هستی را غرق سرور می کند. میلادش مبارک باد.

طلوع آفتاب حقیقی آن روز آفتاب بی قرارتر از هر روز طلوع کرد تا چشمش به جمال فرزند منوّر امام حسن عسگری علیه السلام روشن شود. آفتاب نیمه شعبان دمید و با دمیدنش، مژده طلوع آفتابی حقیقی را برای تمامی مردمان به ارمغان آورد. سال ها بود که هستی در انتظار چنین لحظه ای بود. آن روز خانه امام حسن عسگری علیه السلام نور بارانْ و زمین از آمد و شد فرشتگان، آسمانی و آسمان شهر سامرا غرق نور بود. کودکی که آن روز پا به عرصه گیتی نهاد، چشم و چراغ خاندان امامت و ره پویان این راه مقدّس بود. میلادش بر تمام مستضعفان و منتظران جهان مبارک باد.

http://www.shiapics.ir/components/com_joomgallery/img_originals/___imam_mahdi_17/almahdi_saheb__www_shiapics_ir_20120306_1497457015.png
خجسته باد بزم قدسیان در صبحی که آفتاب زمین و آسمان به زیر سقف خانه نرگس طلوع می کند.

"هدیه تولد ما به محضر صاحب الزمان یک صلوات بر محمد و آل محدص"

http://zohur.net/upload/2013/04/emamezaman-tavabin.ir__001.jpg

       چشمهایت را ببند ...!          

       فقط گوش بده ..!                 

       تو هم می شنوی ..؟             

       آری صدای پا می آید ..           

        صدای پایی که هزاران سال است همه گوش ها منتظر شنیدن آن و همه چشم ها منتظر دیدن آن هستند و ما نیز به همچنان منتظریم و همه ما می دانیم که :   

"خواهد آمد مرهم زخم علی مرتضی در کوچه ها"

http://bitaarof.persiangig.com/image/2-4.jpg